sobota, 11 lipca 2015

#LoveWins













Strzałeczka,
wciąż nie mogę sobie poradzić z tymi całymi sporami o małżeństwa homoseksualistów.
Ja nigdy nie miałam nic przeciwko takim osobom i ich związkom. Skoro są szczęśliwi to wszystko jest w porządku. To dziwne, że niektórzy źle czują się ze swoją orientacją i ukrywają to, przez co jest im źle.
Ostatnio nagłośniono sprawę Dominika Szymańskiego, który odebrał sobie życie przez negatywne komentarze osób z jego szkoły. Mówili na niego znanymi przez nas wszystkich epitetami. Nie wnikam czy był homoseksualistą, czy nie. Nie znam dobrze tej sprawy, jedyne to tyle, co przeczytałam w internecie, gdzie na każdej stronie jest zupełnie inaczej wszytko opisane.
Nie ważne, bo chodzi o to, że osoba, która, no powiedzmy czuje się 'inna' przez swoją orientację boi się powiedzieć prawdę, ukrywa się. Jeśli ja byłabym w takiej sytuacji nigdy powiedziałabym tego nikomu, ponieważ bałabym się odrzucenia przez społeczeństwo. To dość przykre, ponieważ ludzie to ludzie, takie same przypadki i sytuacje były, są i będą.
Zezwolenie na takie małżeństwa nie sprawi, że na świecie będzie więcej homoseksualistów.
Nie mam pojęcia, czemu nawet małe dzieci biorą udział w tych całych 'wojnach' na Facebooku czy innych społecznościówkach. Wstawianie zdjęć z filtrem z tęczą czy flagą naszego kraju nie ma sensu. Musimy przyznać, że jako kraj jesteśmy bardzo opóźnieni pod wieloma względami, to co dzieje się w USA czy UK to zupełnie odległe dla nas sprawy. Coś, co tam jest już codziennością i jest powszechnie znane, u nas dopiero wchodzi w życie. Mowa tu też o, chociażby cudach współczesnej techniki.
Więc na koniec dodam, że według mnie należy żyć własnym życiem i nie patrzeć na innych, swoje przemyślenia czasem warto zachować jedynie dla siebie. Nasze złote myśli często potrafią sprawić innym ból. Przestańmy. Dzięki temu i my będziemy czuli się swobodnie. Miłość to miłość i chyba na to nic nie można poradzić, nikt nie wybiera, która osoba mu się podoba.
W tym miejscu dodam, że ta moja cenna rada dotyczy nie tylko tej sprawy, ale też wielu dziedzin z życia.
Znając mnie i moje cudowne zdolności mało osób pewnie zrozumiało, to co chciałam przekazać, więc tutaj filmik, na który natknęłam się zupełnie przypadkowo (a który w zupełności pokazuje to, co ja odczuwam w tej sprawie), dzięki czemu poznałam naprawdę inspirującą osobę, jaką jest Pan Włodek. Jeśli macie ochotę:


14 komentarzy:

  1. Bardzo mądry post i w 100% zgadzam się z Tobą.
    Zapraszam do mnie u mnie również będą pojawiać się posty tego typu
    http://opowiadania-mojemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy Blog :* CO powiesz na wspólną obserwację ? :* Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same zdanie :). Dobrze, że poruszyłaś ten temat. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy może mieć na ten temat inne zdanie,ale nie rozumiem dlaczego musimy się z tym tak odnosić. Batalia zdjęć na Facebooku to już dla mnie przesada. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez nie mam nic przeciwko
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dalej nie rozumiem tej mody na przerabianie swoich profilówek na facebooku. Tęcza - jesteś za, flaga Polski - jesteś przeciw. Serio? Szczerze to co to ma pokazać? No właśnie nic!
    Dalej nie potrafię zrozumieć jak ludzie mogą być takimi potworami, aby doprowadzić człowieka do samobójstwa! To jest straszne....

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie mam nic przeciwko homoseksualistom, ale uważam, że ta tęcza na profilowym to już przesada!

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, jednak te ustawianie sobie tęczy czy też biało-czerwonych barw na facebooku jest coraz większym "spamem".
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam nic do homoseksualistów, a te akcje powstające na różne tego typu sprawy są coraz większym idiotyzmem
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie napisane, bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej! :)

    Zapraszam na giveway z firmą SheIn na moim blogu,
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog, może wspólna obserwacja? Jeżeli tak to zaobserwuj i daj znać u mnie na blogu, a odwdzięczę się na 100%
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śmieszne są te wojny na fejsie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. najśmieszniejsze w tych wojnach na fb jest to że biorą w nich udział dziecki które w większości nie mają o tym pojęcia


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektórzy po prostu to popierają i nie mając nic do poglądów innych. Te osoby rozumiem. Ale specjalne ustawianie sobie tego? Całkowicie przeze mnie nie rozumiane. Jednak większość osób ustawia sobie to dla tego, żeby zrobić na złość innym, nie wiedząc o co chodzi i popierając poglądy, które są tak na prawdę sprzecznością z ich ideologiami.
    Zapraszam do mnie: Sue McClaw

    OdpowiedzUsuń