czwartek, 2 lipca 2015

Designated Ugly Fat Friend.

Strzałeczka,
ostatnio, w sobotę, oglądałam bardzo ciekawy film ,,The DUFF''. Ten skrót oznacza dosłownie 'Wybrany (przez paczkę) brzydki gruby kolega', czyli po prostu najbrzydsza osoba z paczki (która wcale nie musi być brzydka, ale po prostu mniej rozpoznawalna od swoich przyjaciół).
Taki krótki opis: jest dziewczyna. Na imprezie dowiaduje się, ze jest the duff, dzięki której chłopaki, czy osoby zainteresowane ładniejszymi przyjaciółkami mają dostęp do informacji o nich. Dziewczyna dowiaduje się tego na imprezie od swojego sąsiada. Po tej wiadomości próbuje się zmienić, aby nie być duff'em. Pomóc w tym ma jej właśnie ten sąsiad, który jej to powiedział, jej głównym zadaniem jest umówić się z przystojnym muzykiem.
Jest to coś na wzór komedii, jednak jest tam parę naprawdę mądrych zdań, które potrafią zmotywować. Już pod koniec jest taka rozmowa Bianki z jej 'rywalką', która wciąż ją poniżała. Bianka mówi, ze każdy jest duff'em, ponieważ zawsze znajdzie się ktoś od Ciebie ładniejszy, mądrzejszy, bogatszy.. Zawsze będziemy od kogoś gorsi, ale to nie znaczy, że musimy się takimi czuć.
Podobała mi się też scena, gdy przyjaciółki dziewczyny mówiły o tym, że każdy czuje się niedoceniony, gorszy od reszty, słabszy.
Według mnie warto obejrzeć ten film, dla takich śmiesznych scen, mnie osobiście nie śmieszyły, ale wiem, że nie mam humoru jak reszta świata. Innych chyba tak. Można go obejrzeć także dla podbudowania swojej samooceny, aby zobaczyć ze nie tylko my czasem czujemy się jak kawałek drewna. Znów te moje porównania..
Mnie do obejrzenia filmu zachęcił ten obrazek, zobaczyłam go na zszywce i od razu postanowiłam obejrzeć:
To jak chcecie, to zapraszam do oglądania :D

22 komentarze:

  1. Świetna recenzja, obejrzę, kiedy będę mogła, zapraszam na mojego nowego bloga: http://damakierek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie obejrze :D
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam na ten film pójść do kina z przyjaciółką, ale ja zwykle nie poszłyśmy xD
    Na pewno go obejrzę, bo całkowicie o nim zapomniałam :D

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam w kinie na tym, bardzo fajny film, pierwsza komedia która mnie nie nudziła :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie obejrzę. No to chipsy, cola i The DUFF :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam jeszcze tego filmu. Zapowiada się ciekawie :)
    Zapraszam na KONKURS U MNIE NA BLOGU, DO WYGRANIA NAWET PERFUMY Z ZARY! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam ten film już 3 razy, nigdy mi się nie znudzi! :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Więc zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam ten film i faktycznie jakiś przekaz tam ma :) Mogę polecić osobom, które szukają lekkiej rozrywki na jakieś nudnawe popołudnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. niedawno miałam ochotę właśnei na ten film. nie chciałam na niego iść do kina, po uważałam że to jakaś kolejne drętwa komedia. Ale po obejrzeniu na prawdę zainponował mi. Bardzo podoba mi się ten film. Cała obsada, aktorzy, muzyka. Tak jak powiedziałaś bardzo motywuje, dla mnie też te niby śmieszne moemnty mnei nei śmieszyły, czasem uśmiechnełam się do jakiegoś tekstu. Ale i tak bardzo podoba mi się ten film :)
    Pozdrawiam ♥ http://victoriaoss.blogspot.com/ B)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie go obejrze :)
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem co dziś będę robić :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie szukam jakichś ciekawych filmów, może ten obejrzę! :D

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotkałam się już w wielu miejscach z tytułem tego filmu i jest on polecany przez parę moich znajomych. Chyba, któryś wieczór poświęcę właśnie temu filmowi, ponieważ wydaje się być naprawdę warty obejrzenia.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tym filmie ale nie miałam okazji go nigdy oglądać.Moje koleżanki polecają mi go jednak ostatnio nie mam ochoty na oglądanie filmów.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś oglądałam ten film :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  18. też ogladałam ten film jest ciekawy :) zapraszam na bloga http://mtjrmj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oglądałam :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń