poniedziałek, 22 czerwca 2015

summer

strzałeczka,
jak ten czas szybko płynie, pamiętam dokładnie jak bałam się 1 dnia w 'nowej szkole', pamiętam pierwsze miłości ( ;_; ), pierwsze przyjaźnie ♥, dużo nauki też pamiętam, ogniska, wycieczki rowerowe, wycieczki 'na noc', wszystkie kłótnie, wszystkie rozmowy, strach, czasem wstyd, apele, pamiętam dosłownie każdą sekundę mojego bytu w gimnazjum, tego jaka byłam kiedyś i wciąż nie mogę sobie uświadomić jak człowiek się zmienia, pod wpływem środowiska, siebie.
No więc te 3 lata minęły, trochę za szybko, ale gdybym mogła być cały czas z tymi samymi osobami, byłoby po prostu nudno, a tak ten niedosyt pozostawi dobre wspomnienia :D
Cieszę się ze wszystkich moich zmian, kłótni, płaczów nocą w łóżku, na prawdę.. ze wszystkiego, bo to ukształtowało mnie jaką jestem teraz. Wiem, ze poleciałam z tym, jak kurcze w książkach piszą, ale taka jest prawda. I chciałam tutaj wkleić parę smutnych piosenek, które jakoś tak potrafią opisać mój humor w tych ostatnich dniach w takim składzie..
(uwaga! smutne piosenki, gdy jest Ci źle~ posłuchaj, aby było gorzej)





1 komentarz: