poniedziałek, 20 kwietnia 2015

swag, swag, swag

Strzałeczka ;*
chyba już do końca mnie pogrzało patrząc na to, ze jutro mam 1 część egzaminu gimnazjalnego, a zamiast cokolwiek powtarzać śpię sobie, idę na spacer a teraz zalegam przed komputerem.. Chyba zbyt dosłownie przyjęłam sobie stwierdzenie 'dzień przed egzaminem- 0 stresu i chill out'.. No ale cóż.. wpadł mi pomysł do głowy więc postanowiłam się wypowiedzieć na kolejny dość nietypowy temat, o którym można by było dyskutować długi czas..
A więc: CZY TYLKO JA CZUJĘ SIĘ JAK JAKAŚ KOSTKA DOMINA GDY WOKÓŁ TYLKO KLOCKI LEGO?! no tak.. jak ja sobie coś wymyślę, to naprawdę brzmi to bardzo mądrze..
Zawsze czułam się jak odludek.. ale teraz.. to chyba zaczyna być przesadą.. kiedyś z tego powodu troszkę się smuciłam, ale teraz tak pomyślałam, że to coś całkiem fajnego.. Gdy byłam dużo młodsza nikt nie pomyślałby, że dziewczyna słucha rapu a teraz? Słuchają wszystkie! I to w przeciągu jakiegoś miesiąca pół szkoły słucha tego samego.. Tak.. zdaje sobie sprawę, ze gdy ktoś w naszym otoczeniu słucha na okrągło jakiejś piosenki to i nam się udziela. Ale gdy dziewczyna, która dosłownie 2 tygodnie temu śmiała się z innych którzy 'słuchają tego dla swagu' teraz sama tak robi ;o
Nie mogę tego pojąć.. tak samo jak tego, że ludzie przejmują po innych zainteresowania, fajne, lubię mieć z kimś wspólne tematy i gdy rozmowa idzie gładko i nie możemy się nagadać z pewną osobą, ale to jest naprawdę troszkę smutne, gdy osoba, która nigdy nie lubiła grać w piłkę, łowić ryb, czy choćby nosić bluz robi to, bo ktoś z jego otoczenia tak robi.. No to bym jeszcze zniosła, ale kiedy ta osoba zaczyna o tym wciąż gadać to mnie roznosi, a jak mówi, ze zawsze to lubiła to aż smutno słuchać..
 I wiem, że teraz w oczach niektórych wyjdę na prawdziwą wiedźmę, ale cóż czarownice tak mają ;)
nie wiem co mnie w ogóle naszło na takie trudne tematy w których nie ma dobrej odpowiedzi..
 A ostatnie co mam do powiedzenia w temacie: JESTEŚ NAPRAWDĘ FASCYNUJĄCĄ OSOBĄ I KAŻDY KTO BĘDZIE MIAŁ PRZYJEMNOŚĆ CIĘ POZNAĆ POLUBI CIĘ BEZ WZGLĘDU NA TO, ŻE NIE ZGADZASZ SIĘ Z NIM W PARU KWESTIACH, WSZYSCY JESTEŚMY LUDŹMI, MAMY PRAWO POPEŁNIAĆ BŁĘDY I SIĘ NAWRACAĆ, ALE KIEDY CZUJESZ, ŻE TO TY MASZ RACJĘ CZY WIERZYSZ W PEWNE PRZEKONANIE NIE ZAWSZE MUSISZ BYĆ TEGO ZDANIA CO INNI.. BĄDŹ TĄ KOSTKĄ DOMINA! JEST NAS JUŻ 2 :D
A tutaj parę zdjęć ze spaceru, który okazał się zostać małą sesją w plenerze (?) tak mogę to nazwać, mimo, że nie mam talentu fotografa i robię zdjęcia zwykłym telefonem? ;o







+zmieniłam troszkę 'wystrój' bloga.. może być?

2 komentarze:

  1. Czytam sobie właśnie Twoje posty i musze przyznać, że są na prawdę interesujące. Ten wydaje mi się być taki.. nie wiem jak to powiedzieć. Chodzi mi o to, że uważam, że ludzie powinni się rozwijać. Powinni poznawać nowe rzeczy, znajdywać nowe hobby. Co w tym złego? Może ktoś nie robi tego na pokaz, ale po prostu coś sie dzieje w jego życiu i przekonuje się do danej rzeczy. Nie rozumiem co złego jest w słuchaniu rapu, graniu w piłkę, noszeniu bluz. Przecież to naturalne. Właśnie wydaje mi się, że ciekawe jest to, że ludzie próbują "wyrwać się z szablonu" i odkrywają nieznane. Co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zainspirowałaś/łeś mnie do napisania na ten temat następnego posta, już się za niego biorę ;)
      i chcę Ci bardzo podziękować za ten komentarz. Uwielbiam krytykę, to właśnie wtedy mam prawo być coraz lepsza ;*

      Usuń