poniedziałek, 25 maja 2015

about me x2

Strzałeczka,
mało pomysłów, to trzeba wykorzystać te stare do końca, a więc kolejna część faktów o jakże ciekawej osobistości jaką jestem

  1. Jak pisałam te fakty to jechałam samochodem. Na moje 1 samodzielne zakupy, że miałam ze 2 godziny na kupienie czegoś. Nie lada wysiłek jak dla mnie. Zakupów nienawidzę.
  2. Jestem w takim stopniu nieśmiała, ze kiedyś, gdy bardzo błagałam mamę, żeby mi kupiła gofra a ona się już zgodziła i podeszłyśmy to ja.. zaczęłam płakać. Czemu? Nie mam pojęcia ale płakałam i mama sama mi zamówiła, z bitą śmietaną i truskawkami, ale już mi nie smakował.
  3. Jak byłam malutka mało się nie udusiłam. A to była wina mojego brata. Mama wchodzi do kuchni i patrzy na mnie, a moje usta pełne piany no i plasterek kiełbasy w ustach. Mój brat się jednak wytłumaczył: 'płakała, bo była głodna, to ją nakarmiłem'. 
  4. Moje dzieciństwo to najlepszy czas, chyba żaden już okres go nie przebije. Zawsze bawiłam się z całą gromadą dzieciaków, niestety jako najmłodszy uczestnik, który ledwo od ziemi odrósł i chodzić ledwo co umiał, co tu mówić o bieganiu zawsze stałam na czatach. Bo przecież zabawa w chowanego w opuszczonym domu to idealne zajęcie dla dzieci ;)
  5. Raczej jestem chłopczycą, ale jak mnie coś dopadnie to mierze wszystkie sukienki i szpilki jakie są w zasięgu.
  6. Jak jadę samochodem bez pasów to czuję się źle.
  7. Nie czułam nigdy potrzeby picia czy palenia 'aby być fajną' czy 'dla szpanu' u mnie w rodzinie nikt tego nie robi więc nawet gdybym chciała to byłoby mi trudno zdobyć.
  8. Tak bardzo się zmieniłam przez te 3 lata.
  9. Nie wolno mi dawać obu słuchawek. Gdy mam jedną jeszcze daję rade. Ale jak mam dwie to zawsze śpiewa, wymachuję rękami i 'nagrywam' teledysk.
  10. Mam dziwną cerę, po tacie, i nie goją mi się rany, inni potrzebują powiedzmy 4 dni na zagojenie zadrapania, u mnie nie wystarczają dwa tygodnie, po czym zostają jeszcze sramy :(
  11. Jak zrobiłam sama pizze (moją 1) to tata nie chciał jej zjeść.. pokłóciliśmy się.
  12. Kiedyś wracając ze szkoły piechotą postanowił mnie podwieźć mój sąsiad. Motocyklem. Boże *-* było cudownie, brałam 1 oddech na kurde 2 minuty :D jak zeszłam to nie mogłam chodzić i złapać oddechu, ale zrobiłabym to jeszcze jeden raz, wstydziłam się go objąć, więc nieźle mi stłukło dupę.
  13. Bardzo lubię moje nauczycielki. Zazwyczaj da się radę z nimi dogadać.
  14. Jak pisałam ten powyższy fakt to umazałam sobie wtedy spodnie długopisem.
  15. Jak wtedy jechałam to zbliżała się burza i było tak typowo wiosennie uwielbiam takie dni *-*
  16. A potem zaczęło padać, a ja ciągle pisałam, tak się wkręciłam kurcze.
  17. Uwielbiam cytaty.
  18. Kiedyś piłam pepsi brata i tak się śmiałam z mojej przebiegłości, ze wypiję mu całą, że tak się zadławiłam, że po jakichś 3 minutach moich daremnych prób złapania oddechu nawet mój brat się przestraszył, ze się duszę, na szczęście skończyło się tylko mokrym łóżkiem, tym że plułam na podłogę, miałam drgawki ze strachu bo się przeraziłam, no i tym, że nie mogłam później usnąć, bo miałam pepsi 'w złej dziurce'.
  19. Chcę iść na humana.
  20. Bo w przyszłości jak na razie zamierzam być: psychologiem, aktorką (lol), pisarką w gazecie np, mogłabym prowadzić audycje w radiu, oprowadzać wycieczki.
  21. Nigdy w życiu nie nauczyłam się czasów z angielskiego ;_; z lekcji na lekcję raczej zawsze to robiłam i jakoś mi wyparowywuje :( ehh.. nie daję sobie z tym rady :D
  22. Przy tablicy na matematyce odbiera mi rozum i potrafię pomylić się w mnożeniu czy dodawaniu.
  23. Jestem niesamowicie bojaźliwa.
  24. Boję się ludzi.
  25. Są przerażający.
  26. Prawda?
  27. Prawda ;_;
  28. Mam dużo więcej faktów, ale nikt tego nie czyta to się nie będę męczyć przepisując z kartek ;)

15 komentarzy:

  1. Fajnie, że napisałaś taki wpis :)
    Powodzenia w blogowaniu! Zaobserwowałam Twojego bloga i mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo z Twojej strony :)

    Zapraszam Cię na konkurs na moim blogu w ostatnim poście !
    www.olastepienofficial.blogspot.com <--- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę iść na humana ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich i to mi się w nim podoba ;) Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również !

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/delilah.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie posty, można się więcej dowiedzieć :)


    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwację, jeśli jeszcze nie obserwuję :)

    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  6. moje dzieciństwo to też najlepszy okres w życiu!:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe fakty, uwierz w siebie bo lubimy czytać twojego bloga. Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;)


    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/genius.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam cytaty, mam nawet do nich specjalny zeszyt :)
    P.S. Ludzie są BARDZO przerażający! :P
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, śmieszne te niektóre fakty. Ludzie wcale nie są przerażający! Już bez przesady ;) Oczywiście, dziwaków nie brakuje, ale cóż. Trzeba umieć dobierać sobie znajomych i tyle. A co do motorów, to uwielbiam <3

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe fajne fakty ^^ Oj tak, ludzie są straszni xD
    Ja nigdy za sukienkami jakoś specjalnie nie przepadałam.
    Też chciałabym iść na humana ale za cholerę nie wiem co bym miała po tym robić.
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy wpis. W ten sposób możemy sporo się dowiedziec o drugiej osobie ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś przejechałam się motocyklem kolegi i mega głupio mi było hahahah ale super doświadczenie
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    Zapraszam! Skomentujesz albo zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post! :) Zapraszam do mnie!
    /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, ja ZAWSZE śpiewam. Aż mi wstyd nieraz :") Ludzie mnie nie znają a ja idę przez miasto i śpiewam, ich spojrzenia :")


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń