poniedziałek, 8 czerwca 2015

I hate to shave legs

Strzałeczka,
Takie 'pisanie, aby tylko pisać' średnio mi wychodzi, ale już dawno nic tu nie było.
w ostatnim miesiącu działo się u mnie tyle co normalnie w rok. I nie mam zamiaru zwalniać tępa. Bal był tak udany, że przepłakałam jakieś 3/4 filmów upamiętniających nasze wspólne 3 lata i przetańczyłam wiele piosenek. Ale nikogo nie interesuje moje życie.
Miałam zamiar porobić może parę zdjęć mojej sukienki, która mi bardzo przypadła do gustu. I tak, wstawię je, bo może któraś z Was będzie wybierała się na jakiś podobny bal czy wesele. Może dzięki temu wpadnie Wam taka do gustu i będziecie wiedziały czego szukać :D
Jest 1 problem. Jak wiadomo jestem bardzo leniwa, a więc zdjęcia nie mam pojęcia kiedy się pojawią ale postaram się jak najszybciej..
Nadchodzą coraz to cieplejsze dni.. szkoda.. trzeba golić nogi, czego szczerze nienawidzę. Ehh wolę moje naturalne rajstopki w zimowe dni.. dobra już nie obrzydzam. To widzimy się w kolejnym poście, mam nadzieję ze zdjęciami.
Jeśli macie troszkę czasu to tutaj taka piosenka, która mi się spodobała ;3

4 komentarze:

  1. Haha też nienawidzę golić nóg i czekam na zdjęcia sukienki!
    Bardzo fajny post:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://juliaxiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na zdjęcia w sukience jestem bardzo ciekawa jak wyglądałaś :)

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wpis dotyczący balu <3 Piosenka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń