poniedziałek, 1 czerwca 2015

sick asshole

Strzałeczka,
dziś o nietypowej porze piszę. Czemu? Czytając na innych blogach widziałam że wiele osób było chorych i jakoś tak chyba mi się udzieliło ;_;
2 dni przed balem mam katar, gorączkę i ból gardła. super.
Wczoraj opaliłam się jak debil. Środkowa część twarzy jest czerwona. Jakbym dopiero wróciła z jakiegoś wyścigu.. tylko nos i policzki. No ale cóż.. nic z tym nie zrobię :(
teraz po prostu będę wyglądała jak wiecznie zmęczona, ale to nic.
Chciałam pokazać komuś, kto może jakimś przypadkiem tu wpadnie, pewną ciekawą stronę. Ja ją pokochałam od razu:
anonimowe.pl

Na niej ludzie opisują swoje często śmieszne i dziwaczne przygody, tu na przykład jedna z nich, która jakoś tak mi się spodobała:
Niedawno byłam zmuszona porzucić mój dotychczasowy czarny kolor włosów i przefarbować na coś jaśniejszego. Wybrałam ognistą czerwień. Moje włosy są długie, sięgają pasa. 

Mam przyjaciółkę, która wręcz słynie z ciętego języka. Gdy w pierwszym dniu po mojej "metamorfozie" wybrałam się na miasto w białej sukience (zawsze noszę ciemne rzeczy, jednak chciałam coś zmienić), wykrzyknęła na mój widok:
"Oo Boże, Olka, wyglądasz jak tampon!". 

Spojrzenia ludzi bezcenne, ale w tamtym momencie chciałam być niewidzialna.

6 komentarzy:

  1. Haha komentarz genialn, trzeba przyznać. Tą stronę z anonimowymi wyznaniami znam z facebooka, często z moimi starymi współlokatorkami czytałyśmy te historie do pośmiania wieczorami :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahhaa nie mogę z tego :P
    Stronki wcześniej nie znałam, ale będę wchodzić.

    vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa strona, gdzie można podzielić się swoimi sytuacjami w życiu, tak jakby się wyżalić. Świetnie, że ją polecasz :) haha, na miejscu tej dziewczyny, również chciałabym być w tamtym momencie niewidzialna :)
    obserwuję c:
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tej stronie, ale jeszcze nie miałam okazji jej odwiedzić. Wydaje się być ciekawa :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się, że nigdy wczesniej o tej stronce nie słyszałam, ale chętnie zajrzę.
    Ta opowieść serio świetna hahahah

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń