niedziela, 31 sierpnia 2014

hot or not?

Hej Wam ;)
Pomyślałam, że skoro po ostatnim wstawieniu moich zdjęć ilość wejść się poprawiła to dziś wrócę z kolejnymi. Tym razem na paru zdjęciach nie będzie tej gwiazdeczki, ponieważ robiąc masę zdjęć nie na każdym ją załapię, no i wychodzi tak, że na najlepszym jej nie ma, dlatego wolę tu wstawić ładniejsze ;] zresztą tak poza tym kto by chciał kopiować moje zdjęcia (zresztą słabej jakości) Już nie przedłużam i zapraszam do czytania ;3



ZABAWKI Z LIDLA

Podobają mi się ;3 Są bardzo kolorowe i słodkie :) Do tego mają słodkie nazwy ten u góry nazywa się puff-puff *-* Ale niestety są bardzo malutkie, mi to pasuje, ponieważ puffa przyczepiłam do laptopa. One są tworzone do zabawy dla dzieci!! Maluchy mogą to połknąć!! Z bólem serca mówię: 
NOT


PASTELE


Mam je już w miarę długo, ale wciąż jestem z nich zadowolona ;) Nadchodzą coraz chłodniejsze i coraz bardziej szare dni. Według mnie takie szare dni należy rozweselić żywymi kolorkami ^.^ Nadadzą się też do szkoły więc na pewno się przydadzą na plastykę czy coś podobnego...
Jestem na: HOT

POMADKA BABY LIPS

Dla pewności: tak, to moje usta.
Pomadka bardzo polecana przez każdą dziewczynę posiadającą ten produkt. Dla mnie to świetna sprawa, dobrze nawilża, wchłania się, ma ładny zapach i do tego piękny kolor ;* Cena wcale nie jest wygórowana. Kupiłam ją w: Rossmann → Dział z pomadkami  Baby Lips  9.99zł
Jak najbardziej: HOT, HOT i jeszcze raz HOT

PŁATKI NA MLEKO

Płatki jak płatki.. tyle, że te są przepełnione.... CHEMIĄ. Że tak pozwolę sobie powiedzieć, że szczególnie dużo płatków jedzą małe dzieciaki, ale zresztą tak jak i ja... Nie chcę się truć :/ Już więcej nie kupię TYCH płatków (dodam, że jest to tańsza wersja Cookie Crisp <dobrze napisane?>, może dlatego jest w nich tyle niezdrowych składników). NOT


ZAKAZ MALOWANIA PAZNOKCI DO SZKOŁY


Choć jestem raczej leniwa i męska lubię mieć pomalowane paznokcie... Nie wiem czy u Was w szkołach jest taki zakaz, a jeśli nawet nie ma czy nauczyciele czepiają się was o to? U nas niestety tak :c na szczęście można mieć średnio długie, ponieważ bardzo długie przeszkadzałyby w chociażby asekuracji na w-f. Ale co Pani pani nauczycielko przeszkadzają moje umalowane paznokcie? :/
NOT, NOT, NOT, NOT, NOOT! :/

GRZYBY
Dużo uzbierałam z bratem, prawda? :P Średnio lubię zbierać grzyby... Jeśli jest dużo: lubię, jeśli mało: nienawidzę. Nie lubię siedzieć w lesie tak jak wczoraj około 2h :/ wróciłabym sama, ale mam słabą orientację w terenie i nie mogłam sama iść ,,w las'' szukać miejsca w którym zostawiłam rower, więc byłam zmuszona zostać tam z bratem głodna, z mokrymi nogami i jeszcze raz GŁODNA! A co do jedzenia grzybów jak najbardziej: NOT fuuuu

SZYSZKA, KTÓRĄ SAMA OZDOBIŁAM (tak wiem, że to dziecinne)

Może zostawię to bez komentarza, ponieważ można się domyślić jak to zrobiłam. Nie chwaląc się lubię takie drobiazgi, zamierzam ozdobić więcej i połączyć je z zapachowymi świeczkami, będzie pięknie i nastrojowo :D HOTT


BARDZO KRÓTKIE PĘDZELKI W LAKIERACH

Jak każdy się domyśla nie lubię tego, tak jak każda dziewczyna. Pędzelek nie sięga do lakieru (którego nawet jest jeszcze sporo ok. 1/4) ani w poziomie, ani w pionie. Zostawię to bez komentarza
NOT 

KOSZULE W ŚMIESZNE WZORY


Tak, tak. To moja koszula i moje usta ;) Lubię takie wzory. Koszule po prostu ubóstwiam, ale o gustach się nie dyskutuje. To jest hot or not w mojej wizji. Ile ludzi tyle opinii więc dla mnie jest HOT, ale to nie znaczy, że dla Ciebie musi być podobnie :] bez spin ludziska 


WSTAWANIE WCZEŚNIE RANO
mama: wstawaj córuś 
ja: no już mamo, już
 mama: Olka wstawaj w tej chwili, bo ja już jadę na przywóz (moja mama jest nauczycielką)
ja: no przecież już nie śpię mama! odczep się ode mnie, już idę
 ja: o matko jest za piętnaście, mama mogłaby mnie obudzić, a nie pojechała sobie i nie obchodzi jej to!
Mogę się założyć, że Ty masz tak samo więc doskonale wiesz, ze wstawanie rano jest:
NOT!!!


SERIALE, PROGRAMY TAKIE JAK:
  • M jak miłość
  • Pierwsza Miłość
  • Na dobre i na złe
  • Taniec z gwiazdami (Misiek, Marta liczę na Was!!! ;* <3)
  • Impractical Jokers: Okrutni jajcarze <pewnie nie znacie wiec sobie poszukajcie w necie polskich odcinków>  Murr- jesteś moim ulubieńcem
Koniec wakacji znaczy dla mnie tylko jedno: POWRÓT SERIALI więc to jest bardzo duży plus oczywiście: HOT

Jak na dziś to koniec, mam nadzieję, że mój post Wam się spodobał :)
Ej Ty! Tak o Tobie piszę: WPADAJ CZĘŚCIEJ!!
Droga Mamo jeśli właśnie to czytasz to chcę Cię pozdrowić ;* Nie czytaj tego jako polonistka i nie wypominaj mi błędów, czytaj to jako mama. DUMNA MAMA ;*
No to See ya, love, Take Care i takie tam ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz