środa, 27 sierpnia 2014

Ulubieńcy ;3

Nadszedł czas na Ulubieńców Miesiąca!!!
 Jak obiecałam wstawię tu zdjęcia mojego autorstwa. Abym nie została posądzona o plagiat czy coś w tym stylu na każdym MOIM zdjęciu będzie pojawiała się mała gwiazdeczka, więc miłego czytania i oglądania zdjęć ;) Proszę o wyrozumiałość, ponieważ nie mam jakiegoś dobrego sprzętu, jedynie mój telefon- to nim robiłam zdjęcia.

1. MÓJ KUBEK!
Kupiłam go w Pepco. Nie mam pojęcia czy te kubki są jeszcze sprzedawane, ale bardzo je polecam! Są duuuuże i poręczne. Bardzo dobrze grzeje rączki :D



2. MAŚĆ Z WITAMINĄ A
Może jej zapach nie jest powalający, ale jest świetna. Szczególnie w lato moje usta są MEGA przesuszone, maść bardzo szybko się wchłania. Można ją stosować też na twarz, ale jest bardzo tłusta, więc lepiej nie stosować jej na noc, ani przed wyjściem.




3. WSUWKI
Wiadomo, zawsze się gubią, ale są potrzebne... W lato jest bardzo gorąco w każdej fryzurze (a przypomnę, że w tym miesiącu było parę ładnych dni c; ) najchłodniej jest w koczku, a do koczka zawsze potrzebne są wsuwki.. Dlatego są na 3 miejscu ulubieńców tego miesiąca




4.LAKIERY: BIAŁY I PRZECIW OBGRYZANIU PAZNOKCI (SKÓREK)
Niestety jestem jedną z tych niemądrych osób, które obgryzają skorki. Postanowiłam kupić lakier do obgryzania paznokci i pomalować nim trochę dalej, po skórkach.. Jak na razie działa! Drugi lakier jest zwykły, biały. Na opakowaniu pisze, że jest ,,stworzony'' do robienia manicure'u francuskiego (dobrze to napisałam? :P ) ale ja nim maluje po prostu całe paznokcie, tak mi się podoba ;) Połowę tego miesiąca biały rządził na moich dłoniach, nawet teraz, gdy to piszę mam go na paznokciach. Należy im się 4 miejsce !!!





5.OKULARKI PRZECIWSŁONECZNE 
Jak już pisałam w tym miesiącu parę dni było naprawdę pięknych i słonecznych, a na takie najlepsze są wygodne okulary :]


6.OLEJEK RYCYNOWY NA RZĘSY I WŁOSY
Wiadomo, może i jestem typową chłopczycą, ale to nie znaczy, że nie chcę mieć pięknych i długich rzęs oraz zdrowych i lśniących włosów. Olejek rycynowy- bardzo tłusty odżywia włosy (gdziekolwiek sobie go nie nałożycie) :D polecam poczytać o nim w internecie... Jak widać na zdjęciu ma bardzo niską cenę!





7. POLSKIE JABŁKA
Są smaczne. Są tanie. Są piękne. Więc je jedzmy!!! Na złość Putinowi!!! To jest akurat jabłko z mojego drzewa z podwórka, ale to nie znaczy, że nie zmierzam kupować jabłek w sklepie. Co to, to nie! Jedzmy jabłka dziewczyny! KORZYSTAJMY Z DIETY JABŁKOWEJ. BĄDŹMY JESZCZE PIĘKNIEJSZE (o ile w ogóle się da c: )





To już koniec dzisiejszego posta. Mam nadzieję, ze się spodobał, wiecie nie obrażę się jak w końcu doczekam się tego pierwszego. PIERWSZEGO!!! komentarza :D Przepraszam za błędy interpunkcyjne... nigdy nie potrafiłam postawić przecinka w dobrym miejscu ;3 
+ dam wam małą ciekawostkę robiąc zdjęcie telefonem zatkałam lampkę palcem i powstało takie zdjęcie:
zamiast takiego, gdzie kolory są rzeczywiste, jak tu:

nie mam pojęcia jak to się stało, próbowałam zrobić drugie zdjęcie w taki sam sposób, niestety nie udało mi się :c  no to na tyle, więc ja już lecę a wy częściej wpadajcie na moją stronkę :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz