niedziela, 28 września 2014

nein, nein, nein

Złe wieści:
po 1 nazwa posta znów po niemiecku ;/
po 2 mam jutro sprawdzian z geografii, kartkówkę z biologii, pytają z historii i informatyki (tak wiem hahahahahahahahahahahah kto normalny pyta z informatyki), no ale cóż, post najprawdopodobniej pojawi się w tygodniu, będą to Ulubieńcy września, chyba będzie to post bardziej o kosmetykach, a nie tak o wszystkim jak zazwyczaj, mam już pomysły na inne posty, więc jeśli ktoś zechce i ma swojego bloga może mnie zaobserwować lub w komentarzu wpisać nazwę swojego bloga, chętni poczytam, jak mi się spodoba zaobserwuję :)
na ten 1 komentarz wcale, wcale, wcale nie czekam, w ogóle!!! nie no ale tak na serio, jeśli jesteś na tym blogu chociażby 2 raz, bo Ci się spodobał zostaw cos po sobie, napisz co w nim lubisz, a czego nie, postaram się go zmienić, aby i mi się go fajnie czytało, ale przede wszystkim, żeby ktoś go lubił, żeby co tydzień mógł zajrzeć i przeczytać coś ciekawego :) więc piszcie komentarze (mogą i anonimy) lub na mojego maila (podany gdzieś wcześniej, chyba w poście ,,Kłamczuchy'', ale nie jestem pewna) więc teraz spadam do nauki, co i wam radzę, a zaraz w wolnym czasie zabieram się za pisanie dla Was papapapapaapaaap ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz