niedziela, 14 września 2014

ranking ;]

Hej ;*Już przepraszałam za  brak mojej odpowiedzialności, więc już powtarzać się nie będę. Ten post jest zaległy za: 07.09.2014r. 

Jest to taki ,,mój ranking'', w którym będę opisywała wszystko co lubię i co wpadnie mi do głowy z różnych kategorii.

MUZYKA 

zacznę od tego, że na muzyce nie znam się w ogóle, ale ją KOCHAM i myślę, że tyle wystarczy.
Nie mam ulubionego artysty, wiele osób mówi, że nie da się nie mieć ulubionego wykonawcy, ale uwierzcie, da się. Aby ktoś zasłużył na przydomek ,,mojego idola'' musiałby mnie znać i tyle. Nie umiem ocenić człowieka bez tego kim jest naprawdę, a nie tylko w telewizji... Chciałabym poznać ich przeszłość i ich życie, a nie tylko piosenki, które są ,,puste'' może nie wszystkie, ale większość jest tworzona tylko po to, żeby wypromować artystę fajną muzyczką i tekstem wpadającym w ucho (typu: Weekend-Ona tańczy dla mnie, Boys-Jesteś szalona). Wkleję teraz parę piosenek, które bardzo męczę i słucham po 40 razy dziennie (niektóre są stare, ale i tak je kocham, szczególnie przez ten przekaz)

FILMY/SERIALE/PROGRAMY

Lubię oglądać TV, choć teraz nie mam czasu na to, ponieważ teraz szkoła króluje w moim życiu.. :/ niestety. Kolejność jest przypadkowa(ponieważ jak wyżej nie mam także ulubionego programu), wiem, że pisałam już o tym ;)
  1. Pierwsza miłość. 
  2. M jak miłość.
  3. Impractical jockers. 
  4. Na dobre i na złe.
  5. Sam i Cat.

VLOGI

Bardzo, ale to bardzo lubię oglądać ludzi na youtube, Kocham ich wszystkich, a to parę ulubinych:
  1. Lucy (lucyandlucy1)
  2. Paweł Markiewicz (pawelmarkiewiczTV)
  3. Red Lipstick Monster ( Red Lipstick Monster)
  4. Banshee/Szalona Zuzia (Banshee)
  5. Kolorowy (kolorowyvlog) oglądałam go kedyś jak jeszcze coś wstawiał, ale myślę, że należy go tu wpisać.
  6. Adrian Pietrzak (Adrian Pietrzak) oglądam od niedawna, ale już mi się podoba jego autentyczność, a nie jakieś sztuczne gadki.

JEDZENIE

Jak wiadomo uwielbiam jeść. A nie ja nie jem, ja ŻRĘ! Lubię wszystko do jedzenia, ale ostatnio moim ulubionym dodatkiem(?) jest szpinak. Pierwszy raz do czynienia miałam ze szpinakiem ok. rok temu. Od razu mi posmakował. Na odwrocie opakowania znajdował się przepis na makaron z kurczakiem i szpinakiem. Jadłam to wtedy, polubiłam i skończyłam z tym. Od niedawna powrócił mi smak na szpinak. Ostatnio robiłam szpinak z czosnkiem, masłem i jajkiem. Bardzo dobre, polecam.

ZWIERZĘTA

Kocham zwierzęta, chyba najbardziej pieski, ponieważ jak to mówią koty chodzą własnymi drogami... Ale miałam już wiele zwierząt m.in.: 
  • Kotki,
  • Pieski,
  • Papużki nierozłączki (zielona i niebieska),
  • Chomika,
  • Rybkę klasową, którą zabierałam do domu na ferie lub święta,
  • Miałam nawet swoją krowę! Lalka się nazywała ;)
  • Stado królików (zrodzone z miłości Królika miniaturki i Dużej samiczki, mieliśmy około 50 sztuk, ale sprzedaliśmy) wiecie dzieci rodzą dzieci, które rodzą dzieci..

Nie mam już więcej pomysłów co mogłabym tu więcej napisać. Dziś czeka mnie jeszcze napisanie jednego posta, ale to zaraz po obiedzie, bo teraz jestem głodna... To więc na razie Was żegnam i widzimy się później ;* KOCHAM!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz