poniedziałek, 6 października 2014

a long time ago...

Czołem!
Dziś jedziemy po staremu, nie aż tak dawno temu te piosenki znali wszyscy, obrazki śmieszyły wszystkich, filmiki królowały w sieci, a teraz? Przyszły nowe, zostawiając tamte stare gdzieś daleko w internetach....

PIOSENKI

5 minut- Poparzeni Kawą Trzy

Znam ten stan- Junior Stress

Weselny klimat- Ada Krawczyk


Hahaczyk- Akurat

FILMIKI

Harlem Shake

OBRAZKI
chytra baba z Radomia (nie mam tu na celu nikogo obrazić, szczególnie tej pani, która po prostu została przyłapana w dziwnej pozie i tyle, chcę jak już mówiłam ukazać to, o czym kiedyś mówiła większość ludzi)

Kot co ja pacze, może ktoś jeszcze o tym mówi itp., ale teraz raczej króluje pieseł! ♥

NIE MAM POJĘCIA DO CZEGO TO ZALICZYĆ
  • Wstawianie ,,karniaków'', może ludzie robią to jeszcze, ale nie tak jak kiedyś, no i bardzo dobrze, według mnie to jest głupie 
  • Wstawianie zdjęć z dzieciństwa (to było jeszcze niedawno), wstaw zdjęcie, albo stawiasz ...... według mnie bardzo fajna akcja :) Podobnie jak #AlsIceBucketChallenge, niestety w tej akcji ludzie zapominają o najważniejszym, a mianowicie o pomocy i wsparciu finansowym dla chorych na stwardnienie zanikowe boczne, a przerabiają to na coś podobnego, czyli ,,Oblej się wodą lub stawiasz...''

No to chyba tyle na dziś... Jakoś znalazłam tę odrobinę czasu na napisanie czegoś, mam nadzieję, że powspominacie, szczególnie te piosenki, naprawdę ja znam je na pamięć, choć nie słuchałam dawno, dawno. Papa ;) Dziękuję za ten 1 komentarz, od razu się uśmiechnęłam. Mój dzień stał się piękniejszy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz