niedziela, 12 kwietnia 2015

5ooo

Strzałeczka,
Już 5 tys. wejść na bloga ;o
Zdaję sobie sprawę, że to dość mało patrząc na to, że bloga mam już około roku.. ale osobiście dla mnie to wielki sukces :3
Ani z okazji zbliżających się urodzin bloga, czy też 5 tys. wejść nie będę robiła 'specjalnego posta'.. czemu?
Po 1: nie mam tematu ;o
Po 2: zawsze staram się, aby każdy kolejny post był lepszy od poprzedniego, no cóż.. a, ze wychodzi jak wychodzi na to wpływu nie mam, bo staram się, a zamierzony efekt nie przychodzi :(



Pomalowałam sobie rzęsy! Niczym prawdziwa dziewczyna! Nigdy więcej tego nie zrobię!
(tak, wiem, że są posklejane.. starałam się nałożyć jak najwięcej tuszu, już więcej nie dałam rady)

♥♥♥







Z moim talentem nawet smoothie wygląda jak.. kupa ;c
Taaakie długie :3
5 minut temu obcięłam :( 
Mam chyba już 2 pomysły na posty, postaram się je zrealizować jeszcze przed moim egzaminem (na który bardzo się stresuję, nie mogę w ogóle jeść! :c )

12 komentarzy:

  1. Gratuluję 5 tysięcy! Najważniejsze, że jesteś z siebie dumna:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiej liczby wejść! To wcale nie jest mało. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne oczka ♥
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie
    jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :)
    klikniesz w link do koszuli w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację! :)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu wyświetleń! :)

    Zapraszam, nowy post!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejnych 5000 i więcej wyświetleń !

    Proszę o kliknięcie w linki w ostatnim poście. Będę bardzo wdzięczna :*
    http://rhefresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia :) no i oczywiście gratuluję :) no i życzę dalszych sukcesów xD pozdrawiam http://the-hearty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń