niedziela, 17 maja 2015

about me

Strzałeczka,
dziś parę faktów o mnie:
  1. Bekam jak nawiedzona. Taka historia: byłam kiedyś bardzo skłócona z tatą i bekałam. On kazał mi przestać. Powiedział, ze bekać to sobie mogę na dworze. Więc wyszłam i stanęłam pod oknem i zaczęłam bekać. Wiem, głupia byłam. I robię to tylko w domu! Świnią nie jestem! (aż tak)
  2. W tej chwili chce mi się siku, ale jestem taaaaak leniwa, że pójdę dopiero jak napiszę.
  3. Rzadko się uśmiecham, a jeśli już, to tylko 'rozciągam usta', aby tylko nie pokazać zębów.
  4. Czasem zachowuje się jak kompletna idiotka, ale robię to specjalnie, choć ludzie nie wyczuwają tego, że nie robię tego na serio.
  5. Sarkazm~ coś co kocham.
  6. Uwielbiam śmiać się z siebie.
  7. Choć czasem, w nocy najczęściej, dotyka mnie to i zastanawiam się, czy coś, z czego wtedy się śmiałam jest prawdą.
  8. Nie umiem powiedzieć na moją mamę 'matka, stara', jakoś szacunek i wychowanie mi na to nie pozwala.
  9. Na tatę też.
  10. Za dużo myślę.
  11. Za dużo jem, patrząc na to jak wyglądam i ile ważę to jakiś cud, że nie jestem otyła.
    tak pięknie jem, niczym prawdziwa dama
  12. To chyba dobra przemiana materii, jeżeli wiecie o co chodzi ^^
  13. Mój pies jest ćpunem.
  14. Bez kremów, maści, peelingów i tym podobnych miałabym twarz jak stara babcia. Sucha skóra czasem nie jest fajna.
  15. Czasem jest, bo myje włosy co tydzień, bo się nie przetłuszczają aż tak bardzo.
  16. Ostatnio na wf dziewczyny biegały miałam na 100 metrów czas 16,47 (dla wolnomyślących dopisek: sekund), a na 400 metrów 1 minutę i 36 sekund.. Byłam pierwsza ze wszystkich!
  17. Ale to jedynie dlatego, że najszybsze biegaczki były tego dnia na zawodach ;c
  18. I tak jestem dumna z mojego wyniku.
  19. Chyba lubię się chwalić. Nie no nie lubię. Ale to z tym bieganiem chciałam się pochwalić.
  20. Jak byłam mała to jak za kimś szłam to kładłam stopę, tam gdzie ta osoba i w myślach mówiłam sobie co chcę mieć jak ta osoba. Przykład: idę po śladach mojej siostry i sobie mówię 'Chciałabym mieć taką siostrę jak Ty'- w sensie, ze młodszą.
  21. Rozczulają mnie takie obrazki:
  22. A widząc ten napis mało nie zemdlałam z ilości słodyczy ♥
    'Hania kocham Cię każdego dnia bardziej'
  23. Lubię chodzić w ubraniach mojej mamyyy *-*
    Mamo! Przejmuje!
  24. Kiedyś poszłam w takich fajnych dzwonach do mojej koleżanki (wcale nie były fajne, ale jak moja mama będzie czytać to niech myśli, że mnie fajnie ubierała) i u Niej wyskoczył jej pies i chciał mnie ugryźć i mi wygryzł dziurę w tych spodniach, no za nogę też złapał.. To ja wróciłam z płaczem do domu to jak brat mnie spytał co się stało to mu odpowiedziałam 'Mama na mnie nakrzyczy, bo pies mi podarł spodnie'~ Olka nie czuje bólu! ♥
  25. Kiedyś jak ktoś na mnie mówił Olka to nie lubiłam tego, bo miałam wrażenie że mnie nie lubi. ;o
  26. Tak się czasem czuję:
                 

  27. Tak też nieraz:
  28. Tak to już w opór często:

8 komentarzy:

  1. Ciekawy post, dużo rzeczy się o tobie dowiedziałam :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkiego masz pieska :)
    poklikasz w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha bardzo fajny post na prawdę! ciekawe uśmiałam się na niektórych :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez za duzo mysle :D
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znac
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/05/choies-jacket.html zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fakty! Ja też uwielbiam mówić do innych sarkazmem :d

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki piesek <3
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, ze masz poczucie humoru i dystans do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywne fakty i bardzo fajne zdjęcia :)
    Więcej takich postów :)
    Zapraszam do obserwowania i komentowania :) Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń