poniedziałek, 11 maja 2015

LBA - Liebster Blog Adwar

Strzałeczka,
dostałam nominację do LBA od http://wszystkoo-owszystkim.blogspot.com/ i postaram się odpowiedzieć tak szybko na każde z pytań,żeby nie zanudzać, bo wiem, że nie każdemu chce się czytać moje wypociny, a ja do obejrzenia mam ,,Ósmoklasiści nie płaczą'' więc będę może tak po jednym zdaniu? Spróbuję! 
  1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga? Dokładnie już tego nie pamiętam.. zdaje mi się, że chyba chciałam zawsze dzielić się moimi przemyśleniami z innymi, no i pewnie tamtego dnia troszkę mi się musiało nudzić ;)
  2. Dlaczego właśnie wybrałaś taką tematykę bloga? To pytanie troszkę bez sensu.. bo mój blog nie ma tematyki, piszę o tym, co mi przyjdzie do głowy, często o jakichś głupotach.. tak przy okazji: jeżeli możesz to skomentuj, czy według Ciebie (czytelniku) to, że mój blog nie kręci się wokół jednego tematu, to jest od z jakiejś strony gorszy? 
  3. Co robisz, aby twoje posty były ciekawe?  Staram się, żeby każdy post był pisany tak 'od serca', żebym pisała o tym co JA chcę, a nie o tym, co INNI ode mnie wymagają. Dlatego właśnie mój blog jest według mnie idealny! 0 reklamy o sobie! :D
  4. Ulubiony Youtuber lub Youtuberka?  Oglądam dużo osób, a tak najczęściej to: Ajgor Ignacy, Wielmożny Igor, Banshee, Lucyandlucy, RedLipstickMonster, Adrian Pietrzak (tera chyba kanał nie ma zawartości),  Pawelmarkiewicztv, Alex There, Bethany Mota.. Staram się oglądać vlogi, gdzie mówią po angielsku, przy czym uczę się języka, ale to zależy od mojego humoru, nie oglądam tylko jednego kanału.
  5. Twoje motto życiowe? ,,Jeśli chodzi o szczęście, to warto się po nie schylić..'' E.M. Remarque
  6. Masz przyjaciół? Przyjaciół mam! Kocham wiele osób z mojej klasy i wiem, że mogę na nich polegać, ale takiej najbliższej chyba nie.. ale warto na coś takiego poczekać :) żeby wtedy móc zaufać na 847968724057204687%
  7. Czy jesteś z siebie dumna? Myślę, że tak, nie robię nikomu na złość, staram się nie wchodzić nikomu w drogę, nie jestem złym człowiekiem, więc można powiedzieć, że tak :) No ale jak dla mnie to jest pytanie na oddzielny post.. (chciałby ktoś może?)
  8. Wolisz koty czy psy? Psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy, psy.
  9. Zawsze jesteś sobą? Kiedyś nie.. grałam kogoś kim nie jestem, ale teraz już jestem sobą, choć niektóre osoby jakoś mnie w tym ograniczają.. więc ja ograniczam te osoby :3
  10. Chciałabyś być sławna? Myślę, że tak, teraz ktoś pomyśli, ze piszę tak na przymus, ale mogłabym wtedy robić wiele dobra.. bo głos kogoś sławnego liczy się bardziej.. Może po mnie nie widać, ale ja uwielbiam wszystko co związane z tańcem, śpiewem, filmem.. nie mam do tego talentu, ale to mi nie przeszkadza w śpiewaniu, tańczeniu i nagrywaniu amatorskich filmów :D
  11. Co sądzisz o moim blogu? Podoba mi się to, ze masz takiego bloga, który mi się najbardziej podoba.. jasne tło, pudrowy róż, ciekawe zdjęcia, estetyczny jest, mam wrażenie że nie piszesz tak sztywno jak niektórzy, ale jesteś sobą.. podoba mi się :3
No to by było na tyle.. a tutaj parę zdjęć z sobotniej sesji, jakże udanej nie pod względem zdjęć, ale wygadania się.. tego już od dawna potrzebowałam, rozmowa zawsze potrafi oczyścić atmosferę wokół mnie.. Dziękuję za tą rozmowę i nominację.. 
Ja nie mam pojęcia kogo nominować.. więc jak pewnie sobie Natalio to uświadomiłaś nominuję tylko Ciebie.. a pytania to masz takie jak ja, bo jestem tak leniwa, ze nie chce mi się wymyślać nowych! :D


.

14 komentarzy:

  1. Znam wszystkich wymienionych youtuberow :D

    http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! super motto !
    http://cytaty-o-wszystkim-itd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pytania 7 to czekam na taki post :) Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :-*
    Zajrzyj, a jak ci się spodoba zaobserwuj odwdzięczę się :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, bardzo podoba mi się sposób twojego pisania ;) Ja chyba wolę właśnie zagranicznych youtuberów, dobre motto ^^
    Śliczne zdjęcia ;*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :3

    Zapraszam na konkurs: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne to ostatnie zdjęcie :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam takie posty!

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam psy! <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia... Świetnie piszesz, potrafisz stworzyć świetny klimat :))

    Zapraszam do mnie:
    http://beolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne odpowiedzi. Szczególnie ta o pieskach. ;) Masz bardzo fajny styl pisania, taki lekki, przyjemnie się czyta. Piękne zdjęcia! Szczególnie to z pieskiem - jest przesłodkie! <33
    Obserwujemy? Ja już. ;**
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/
    Zabiegana w szkolnym świecie,
    Jo H.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i super blog miło się czyta ! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. super ;)

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń